14 januari, 2014

Who dosen`t love shoes....





Kenkähullu.
Minä.
Yhdet kirpputorilta,
toiset ystävältä
ja kolmannet alennusmyynnistä
ja neljäs pari postissa.
Voiko naisella olla koskaan liikaa kenkiä?

Huomasitteko jotain yhteistä näissä kolmessa parissa ...
kaikki säihkyviä.
Mikä minuun on nyt iskenyt?
Kaikki alennusmyynnistä löydetyt puserotkin on säihkyviä...
Oliskos ilmoilla ollut asian kanssa jotain tekemistä...
ajattelin kaiketi pimeyttä piristämään säihkyviä asioita....


Pirteätä ja säihkyvää tiistai iltaa,
By Kirsikka




8 kommentarer:

  1. Voi :) olla meinaan!
    Siinä vaiheessa kun alkoi olla liki sata paria ja huomasin käyttäväni niistä noin kymmentä alkoi karsinta :)
    Olisinko päässyt nyt noin kahteenkymmeneen, nyt alkaa oikeasti valkkaantua ne mitä tarvitsee....ja se tarve vähenee koko ajan!

    Ps. Ei toi kakskymmentä taida olla likikään oikea mutta sitä kohti...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joskus olen itsekin pystynyt tohon, kunnes taas olen "langennut". Tämänpostauksen jälkeen on tullut hankittua 1 vihreät nahkasaappaat, ja punaiset nahka balleriinat, olen hiplannut ja himoinnut ainakin kymmentä paria, ja nyt odotan urheasti puolet alehinnasta, jospa ostaisin yhdet ruskeat saapikkaat ja yhdet sannan väriset nilkkurit.......joo, KENKÄHULLU mä oon, ja toivoton tapaus :))

      Radera
  2. Nättejä ovat! Mulla on kyllä kenkä (ja laukku!)-hamstaraus loppunu lähes kokonaan…huomasin etten pidäkkään kun aina vaan niitä muutamia samoja :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Totta puhut, niinhän siinä kait aina käy, mutta kun näkee kenkiä ja niihin passaavia laukkuja, niin eihän siinä mikään pidättele...tai juu........ei pitäis ollenkaan käydä kaupoilla, niin ei tiedä mitä houkutuksia siellä on!

      Radera
  3. Voih ! Minä kyllä pidän niin kengistä (erityisesti tennareista), laukuista, vaatteista, koruista ja miehistä... Viimeksi mainituista riittänee yksi kerrallaan, mutta kaikkea muuta saa olla PALJON ! Toisaalta voisi olla aika kätevää, jos voisi olla eri mies eri tilanteisiin; ilman kimallusta kuitenkin. Kimallus ei varsinaisesti ole minun juttuni, mutta yllättäen nuo alimmaiset olivat vähintäänkin MAKEAT; riittävän rouheat, muuta silti niin söpöt ! t: Tiina

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)))
      Ja kenkiin sopivat laukut, eiks vaan? Paljon, kaikissa väreissä, jokaiseen tilanteeseen sopivat ;)
      Mulle riittää yksi mies, ja siinäkin joskus vähän liikaa :z
      Oltiin kreikkalaisessa ravintolassa viime perjantaina työporukan kanssa syömässä, ja siellä saivat loistaa nilkkurini eka kertaa.........olin niin tyytyväinen kenkiini, kuin "toffelit" jalassa :))

      Radera
  4. Ei, naisella EI kertakaikkiaan voi olla liikaa kenkiä! :) Ihanaiset löydöt <3

    Hyvää, talvista viikonloppua! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos Kaisa tunnustuksesta :)
      Ei kenkiä voi olla liikaa...

      Radera